HTML

A fogyás

Megmutatom neked tabuk és mellébeszélés nélkül az igazságot a fogyásról és segítek, hogy tényleg jól nézz ki.

Friss topikok

  • Beatrice888: na és még egy dolog, a citromos víz és almaecetes vízhez mit szólsz??? ajánlod? vagy semmi értelme... (2011.03.08. 21:55) A fehérje diéta
  • updatefogyok: Kár, hogy már nem írod a blogot, szerettem olvasni a tanácsaidat, véleményedet.... (2009.11.27. 21:13) A 90napos "diéta"
  • dundolka: @Trex: ok hidd el ezt tudom márhogy nem olvad:) de azt hittem hogy Te is nagy súlytól szabadultál,... (2009.07.23. 14:45) Na de ki vagyok Én?
  • dundolka: @Trex: akkor saját tapasztalt iditott arra hogy ennyire tájékozott légy? Én a diétám okán kezdtem ... (2009.07.22. 18:28) A súlyzós edzés
  • updatefogyok: Sajnos vannak, akik elhiszik. A 80 éves nagymamám kedvenc műsora a tv-shop, és nekem is folyton az... (2009.07.17. 14:02) TV shopos vackok

Linkblog

Archívum

Na de ki vagyok Én?

2009.07.22. 13:05 Trex

Kíváncsi voltam mikor lesz az első foglalkozásomra irányuló komment. Egyértelmű volt, mert nyersen támadom az összes humbug fogyókúra módszert és minden átverést megvetek. Hozzáteszem nem azért, mert pénzt akasztanak le vele az emberről, hanem azért, mert nem működik. Egyértelmű, ha megalkotsz valamit, létrehozol egy értéket, abból szeretnél profitálni, csakhogy nem mindegy, hogy azért csinálod, mert másokon akarsz segíteni, és mert tudod, hogy amit alkottál az egy érték, vagy azért mert szimplán a pénzt hajtod, és nem érdekel, mi van mögötte. Sajnos az ilyen Tv shopos cuccok, meg a legtöbb fogyókúra könyv meg hasonlók a második kategóriába tartozik. Ez a legfőbb problémám ezekkel.

Naa de lássuk, ki is vagyok Én? Hogy jövök én ahhoz, hogy nyíltan véleményt formázzak. Elmondom neked, hogy sehogy. Nem jobban, mint akárki más. Foglalkozásomat tekintve közgazdász vagyok. Nem végeztem tesi szakon és még személyi edző sem vagyok. Sőt még gyógytornász sem. Tehát egyesek szerint semmit nem értek ezekhez a dolgokhoz. Teljes mértékben elfogadom az Ő véleményüket, és azt mondom nekik, hogy Ők nyugodtan rendeljék meg a TV shopból a kütyüket és csinálják mellette azt a rengeteg szuper 1hét alatt 20kiló diétát. Tiszta szívből mondom, sok sikert kívánok nekik hozzá.

Majd egyszer talán felfedem, hogy honnan is értek ezekhez a dolgokhoz és miért kezdtem bele ebbe a blogba, főleg ilyen stílusban, ez azonban nem most lesz. Mindenki nyugodtan eldöntheti, hogy érdekesnek és ami még fontosabb hasznosnak tartja-e a cikkeimet és ennek tükrében olvassa-e irományaimat. A többieknek pedig kitartást és sok sikert kívánok a diétákhoz!

4 komment

Címkék: fogyókúra diéta fogyás fogyás blog tv shop a fogyás blog

A bejegyzés trackback címe:

https://afogyas.blog.hu/api/trackback/id/tr541260867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

updatefogyok 2009.07.23. 13:30:29

Ha nem mondod, hogy közgadász vagy, akkor is kitaláltam volna, hogy vmi hasonló pályán mozogsz:-)
Szuper a blogod, tetszik a stílusod, és örülök, hogy segíteni próbálsz

dundolka 2009.07.23. 14:18:06

Hát én nem értelek, de mindegy, most arra gondoltam hogy jön egy pár mondat hogy Te már csináltál végig pár diétát stb stb....
Én személy szerint a Nobi félét is humbugnak hittem( updatefogyok a példa hogy nem az ), a stilusoddal meg nincs bajom.
Ha nem lehet kommentelni vagy kérdezni, akkor báj:)))))))))Szóval nózit magasra és bocs:)))))))))))))

Trex · http://afogyas.blog.hu/ 2009.07.23. 14:32:42

@dundolka: nyugodtan lehet kommentelni, de a stílusom meghagyom a válaszaimban is. És az sem ritka, hogy egy kommentre postban válaszolok. Pl.: updatefogyok feltett egy kérdést a súlyzós edzésről, cikket írtam róla, mert úgy gondoltam többre érdemes mint csak egy válasz a kommentek között. Ugyan így voltam a Te kérdéseddel is, úgy gondoltam inkább postban írom meg, mert amúgy is tisztázni akartam ezt a kérdést. Viszont ez nem olyan blog, ahol azt mutatom meg, hogy én hogyan fogytam, és nem fogok végigmenni az én módszeremen. Majd egyszer talán később leírom. Sokkal inkább arra irányul, hogy az emberek figyelmét akik olvasnak a fontos dolgok fele irányítsam és felnyissam a szemüket egy két dologgal kapcsolatban. Nem mondom, mert ezekhez a módszerekhez sokkal nagyobb akaraterő és kitartás kell mint pl. a napi 3X5perc sauna övhöz vagy a többi 3X15perc "hasizom erősítéshez" meg az 1-2hetes diétákhoz, csakhogy amiket én mutatok, azokkal szemben hatásosak is. A stílusom pedig a való életben is ehhez hasonló. Úgyhogy csak nyugodtan lehet kérdezni, ha úgy gondolod, használ amiket írok. Ha nem tudom a választ a kérdésedre, akkor pedig mindent megteszek, hogy kiderítsem. De ezeket a gondolatokat nem csak veled osztom meg általában, hanem akkor már egy postban mindenkivel.

dundolka 2009.07.23. 14:45:57

@Trex: ok hidd el ezt tudom márhogy nem olvad:) de azt hittem hogy Te is nagy súlytól szabadultál, az én betervezett 57kg nem semmi és most van -27,2:)))) ma mértem.Nem megsétreni akartalak csak érdekelt hogy talán megcsináltad aminek én a felénél vagyok.Az 1200kcal és a napi mozgás, meg a havi orvosi ellenőrzés mellett és sem a könnyű utat járom.De pont úgy éreztem besétődtél, pedig csak kérdeztem, de ha nem nyilvános az ok akkor nem. A Te dötésed nyilván..........azért a platóról irhatnál..... valamit mert abban tanácstalan voltam, kibirtam de megviselt hogy hiába tartom a diétát, és mozgok mégse megy vagy csak alig.
Ha van erről bármi tapasztalta irj......:) csatabárd elásva:)részemről.
süti beállítások módosítása