HTML

A fogyás

Megmutatom neked tabuk és mellébeszélés nélkül az igazságot a fogyásról és segítek, hogy tényleg jól nézz ki.

Friss topikok

  • Beatrice888: na és még egy dolog, a citromos víz és almaecetes vízhez mit szólsz??? ajánlod? vagy semmi értelme... (2011.03.08. 21:55) A fehérje diéta
  • updatefogyok: Kár, hogy már nem írod a blogot, szerettem olvasni a tanácsaidat, véleményedet.... (2009.11.27. 21:13) A 90napos "diéta"
  • dundolka: @Trex: ok hidd el ezt tudom márhogy nem olvad:) de azt hittem hogy Te is nagy súlytól szabadultál,... (2009.07.23. 14:45) Na de ki vagyok Én?
  • dundolka: @Trex: akkor saját tapasztalt iditott arra hogy ennyire tájékozott légy? Én a diétám okán kezdtem ... (2009.07.22. 18:28) A súlyzós edzés
  • updatefogyok: Sajnos vannak, akik elhiszik. A 80 éves nagymamám kedvenc műsora a tv-shop, és nekem is folyton az... (2009.07.17. 14:02) TV shopos vackok

Linkblog

Archívum

A súlyzós edzés

2009.07.20. 14:14 Trex

A leghatékonyabb módja a fogyásnak, annak ellenére, hogy még ma is rengeteg az előítélet a súlyzós edzéssel szemben. Valamint a legjobb, vagy talán az egyetlen módja a zsírcsökkentés és izomnövelés folyamatának egy időben.

Ezzel a módszerrel tudod a legjobban növelni izomzatodat, így elérve, hogy sovány izomtömeged tegye ki testsúlyod nagy részét. Ez pedig a maradandó fogyás alapvető feltétele, ugyanis izmaink már meglétükkel is sok kalóriát égetnek el. Így kalóriaszükségleted is jóval magasabb lesz, vagyis többet ehetsz, helyesebben fogalmazva többet is kell enned.

Az általam semmibe vett és fölösleges diéták nagy hibája, hogy nem gondolnak arra, hogy lehetetlen alacsony kalóriájú diétán élni hosszú távon, ha viszont megemeled, elhízol. Ezért van szükség izmokra, amik amellett, hogy puszta meglétükkel is hatalmas mennyiségű kalóriát emésztenek fel, még jól is néznek ki. Az ideális test nem vékony, hanem izmos.

Még egy előnye van a súlyzós edzésnek. A gyakorlatok minden más edzésnél jobban elkülöníthetőek külön testrészekre, így ott tudsz fejlődni, ahol szeretnél.

Bár tudom, ez kevés a nőknek, hogy elhiggyék a súlyzózás nélkülözhetetlen és az egyetlen járható útja a maradandó alakváltozásnak valamint, hogy az aerob edzés is csak súlyzózás mellett ér valamit, de azért hátha meg tudok változtatni egy két véleményt. Ráadásul semmit nem vesztesz vele ha kipróbálod.

Tehát még egyszer, ezzel egyszerre csökkented zsírfeleslegedet és növeled izmaidat. Nos, mi is a cél? Csak nem az, hogy jól nézz ki? Akkor gondold át még egyszer mit is jelent jól kinézni és olvasd vissza a bekezdés első mondatát! Erről ennyit!

3 komment

Címkék: fogyókúra diéta fogyás fogyás blog súlyzós edzés súlyzózás a fogyás blog

A bejegyzés trackback címe:

https://afogyas.blog.hu/api/trackback/id/tr91256631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dundolka 2009.07.22. 09:57:11

Szia!
Fél éve diétázom , 26,3kg ment le eddig...... és még 30van előttem , sokmindenben igazad van ....... fehérjediétához annyit ha az szh bevitel nem túl alacsony akor a legjobb módja a fogyásnak .Úgy 80g körüli ami elviselhető ez a saját tapasztalatom.... edzés ,az eleje óta váltogatom az aerob mozgást az izomerősitéssel súlyok gumiszalagok ez igy ok.
De a tv-s kütyükhöz annyit szakember ,szerint az elektromos izomstimuláció bizony hatékony és gyors kiegészitője az otthoni edzéseknek........ és ezt olyantól hallottam akinek a végzettsége gyógytornász tehát nem irnám le a kütyüket...
Minden tiszteletem mellett kérdezem mi a végezttséged hogy ennyire profi módon irsz mindenről???? Kösz a választ, ha szakember vagy talán kérdeznék pár dolgot tőled .....

dundolka 2009.07.22. 18:28:33

@Trex: akkor saját tapasztalt iditott arra hogy ennyire tájékozott légy?
Én a diétám okán kezdtem rákeresni mi miért hogy működik. Egy biztos ahhoz hogy egy kilót fogyjak 7000kcal - kell megspórolnom. Mondjuk egy hosszú diéta az más mint egy 5-7 kg fogyás.
Én vettem a fárdatságot és kiszámoltam egy napot a norbi -10kg / hónap diétájából 1100-1200 kcal körül van és 70-80g szh tartalmaz. Igazából ez az a mennyiség ami mellett nem hal éhen senki .
Kár hogy nem dietetikus vagy pl, bár nem igazán olvasni két egyforma véleményt fogyás ügyben.
Szóval lehet valamit tudni a diétádról? Meddig tartott és mennyit faragtál le, milyen módszerrel edzettél?
süti beállítások módosítása